Sidor

onsdag 9 maj 2012

Bättre sent än aldrig


För snart ett år sedan gifte sig fadern med sin Eva. I bröllopspresent fick dom ett presentkort på ett scrappat album om deras bröllop. Tiden försvinner iväg för mig och först nu har jag tagit mig i kragen och i alla fall påbörjat projektet. Tänkte att dom kanske skulle få det när dom firar ett år, men frågan är ju  om jag verkligen kommer bli klar till dess. Jaja, det kommer väl en 10-årsdag också ;-)

Jag är inte särskilt van vid att göra LO och jag gillar inte när det blir för mycket krafs på. Men det resulterar  kanske bara i att det blir lite väl lite grejer på istället, eller?
 

Känner mig i alla fall nöjd med att den lilla blombuketten faktiskt ser ut som Evas egen. Och det var inte planerat från början, det bara hände...
 

Samtidigt som jag gjorde albumets första sida, så gjorde jag även ett matchande kort som är tänkt att få följa med albumet. Är inte albumet klart i tid så har jag åtminstone ett kort att ge dom!
 

4 kommentarer:

  1. Jättefint! Både kort och albumsida.

    Kram mamsen

    SvaraRadera
  2. Å vad fint!! Du har verkligen talang för det där Mia!!

    SvaraRadera
  3. Snyggt!
    Nähä man behöver inte ha måånga saker på en LO
    Clean and simpel tror jag termen är när man scrappar "sparsamt" (precis som jag (ler))
    Hoppas du får till lite pysseltid såå du får gjort ditt album (annars får de ha fortsättningen i 2 års present i stället...10 år är kanske lite vääl långt tid att vänta (ler)
    Ha det gött! Kraaam C

    SvaraRadera